Whirlpool boduje v celonárodnej súťaži “Do práce na bicykli”
Hlavným cieľom celonárodnej súťaže „Do práce na bicykli“ je podpora rozvoja nemotorovej dopravy v mestách a zlepšenie ekologickej situácie v meste a okolí.
6. ročník tejto súťaže prebiehal počas celého mesiaca máj aj v meste Poprad. Do súťaže sa tento rok zapojilo 163 obyvateľov, medzi nimi aj zamestnanci a tímy zo závodu Whirlpool. Celkovo bolo v Poprade najazdených viac ako 15 000 km, čím sa ušetrilo 4 061 kg CO2. Cenu za najviac najazdených kilometrov v kategórií jednotlivci získal náš “Whirlpoolák” Ján Šimkulák, ktorý počas súťaže najazdil 894,48 km a s počtom jázd 38 ušetril 223, 62 kg CO2. Cenu za najaktívnejšiu spoločnosť v našom meste získal náš závod Whirlpool Slovakia spol. s.r.o. Naši zamestnanci najazdili 3 311, 98 km a s celkovým počtom jázd 452 sme tak ušetrili až 858,05 kg CO2.
Reportáž z udeľovania cien si môžete pozrieť v našej galérií.
Whirlpool získal prestížne ocenenie – slovenskí spotrebitelia ho označili za jednu
z najdôveryhodnejších značiek.
Koncom novembra 2018 sa v Bratislave konal v poradí už 3.ročník marketingového programu Dôveryhodné značky. Whirlpool triumfoval v kategórii VEĽKĚ SPOTREBIČE.
Ocenenie v mene značky Whirlpool prevzali Lukasz Sylwester, riaditeľ spoločnosti Whirlpool Slovakia Home Appliances spol. s r.o. & Česká republika, Michal Major, generálny riaditeľ spoločnosti Whirlpool Slovakia spol. s r.o. Poprad, Jaroslav Grygar, senior manager pre ľudské zdroje v spoločnosti Whirlpool Slovakia spol. s r.o. Poprad a Peter Fabus, obchodný manažér spoločnosti Whirlpool Slovakia Home Appliances spol. s r.o. Bratislava.
„ Získanie tohto ocenenia je pre nás všetkých veľkým potešením. Je to pre nás dôležité potvrdenie dôvery našich spotrebiteľov v našu značku a výrobky vyrobené na Slovensku, v našom závode v Poprade,” povedal Lukasz Sylwester.
„Je pre nás veľkou cťou prijať toto ocenenie v mene všetkých našich zamestnancov spoločnosti Whirlpool Slovakia v Poprade. Ako jeden z najväčších výrobných závodov spoločnosti Whirlpool Corporation je to pre nás ďalším uznaním, ktoré potvrdzuje našu správnu stratégiu. Iba prostredníctvom spolupráce výrobného závodu a organizácie predaja a trhu môžeme spoločne vytvárať top produkty , ” povedal Michal Major.
Program Trusted Brands je jedným z najrozsiahlejších prieskumov zameraných na dôveru spotrebiteľov.tent orok sa zapojilo viac ako 420 TOP značiek, medzi nimi napr. spoločnosti Jar, Vichy, H & M alebo Philips.
Program zahŕňal mnohé kategórie, napríklad počítače, alkohol, víno, zdravé jedlo, televízia, audio, video a ďalšie kategórie produktov, ktoré zákazníci používajú v každodennom živote vrátane kategórie veľké spotrebiče, v ktorej Whirlpool tento rok zvíťazil .